joi, 16 mai 2013

Minunea din Craiova

Dragii mei, in primul rand imi cer scuze ca am cam tras chiulul, stiu ca nu-s nici o vedeta si nici o persoana importanta, dar ma gandesc ca poate am acolo 4-5 persoane care sunt interesate de postarile astea ale mele si de aceea simt nevoia sa ma scuz.
Cat timp am lipsit,am descoperit un loc superb, pe care zau ca am promis sa-l promoez cat pot eu de mult, caci pana acum e singurul loc care a reusit sa-mi faca pielea ca de gaina, inca de la intrare. 
Locul acesta m-a impresionat nu doar prin maretia lui, prin aspectul fermecator, dar si prin povestea lui. Hai ca nu va mai tin in suspans, impart cu voi bucuria de a va spune ca pentru mine  cel mai superb parc din Romania, este Parcul Nicolae Romanescu din Craiova. Doamne, este superb!
Parcul este disponibil tuturor iubitorilor de natură(indiferent de vârstă), de frumos,de istorie, celor ce caută un moment de relaxare şi linişte, 
Sa va spun si ceva lucruri interesante despre el. 
       Parcul “N.Romanescu este al  III-lea  parc natural, ca mărime din Europa.
Proiectul parcului a fost premiat cu Medalia de Aur la Expoziţia internaţională de la Paris.
     În parcul Romanescu au fost aclimatizate sute de specii de arbori, arbori care în mod normal nu cresc în condiţiile climatice ale României.
Flora din parcul Romanescu însumează mai mult de 1000 de specii, ceea ce reprezintă peste 30% din totalul speciilor de plante ce cresc pe teritoriul României.
Interesant nu? Avem atat de multe locuri superbe si nici macar nu stim de ele. ohoo si uite cu ce putem sa ne mandrim!
Va inivit cu drag sa mergeti sa vizitati si voi acel loc pur si simplu superb <3
Lacul acesta imi da impresia ca sunt intr-o poveste. 
Acesta este Podul Suspendat, pod ce desparte parcul in doua parti.

Castelul de Apa sau Castelul Fermecat



Promit ca am sa revin pe acest taram fermecat!
Voi stiati de acest parc? L-ati vizitat?

2 comentarii:

  1. Chiar ca e frumos:D nu auzisem de parculet pana acum :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parculet?:D baby e imens, are 90 de hectare...e foarte mare si are si zoo gratuita, oricand inclus :D

      Ștergere